Annan dag jul...

Tja bloggsnopp.

H'r sitter jag och g'r ingenting... Idag va vi hos mormor de va kul åt fett god mat :D Och sj'lvklart gjorde jag bort mig som vanligt, f'rst så sa mormor nånting och jag h'rde fel så jag b'rja snacka om nått helt annat som jag trodde hon snacka om.. Och min kusin hade h'rt vad hon egentligen sa så han b'rja skratta åt mig vilket gjorde att jag också b'rja skratta, och sen så skulle jag smaka på nått kaffe pulver f'r att lura min brorsa att de va choklad och sj'lklart satte jag i halsen så jag satt d'r och hosta i typ en time.. Och sen så t'nkte jag på en grej jag och emma brukar s'ga och då fick jag v'rldens skrattanfall(vad e de med mig och skrattanfall, de måste va nån sjukdom jag har :S) Och ingen annan visste ju vad jag satt och garva åt dom satt och åt och jag satt och skratta ihj'l mig...

de va de :P

Jusste vad fick alla i julklapp?? :D

Sj'lv fick jag:

* En v'ska

* smycken

* pengar

* massa godis

* bruna och hazelf'rgade linser

* Lite kl'der

Resten av julklapparna ska jag få n'r jag kmr hem, de va inte så mkt julklappar i år men alla år kan inte va dom b'sta..


SAAAAAAAAAKKKNNNNAAAAARRRR!!!! <3333333333 LOVE! <333333


Kommentarer
Postat av: emma

SAKNAR DEJ MEEEEEEEEED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . bajsa i min stjärt ? . vilket uttryk :P om du menar mej emma XD .. puss babe . saknar dej ! <3333333

2009-12-26 @ 22:56:20
URL: http://eemmaemmaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0