Cry baby CRY!

Hej blogg sorry för dålig uppdaterig..Men de e ändå typ ingen som läser så..

Idag är det torsdag och de e sista dan innan jullovet!!!! YEEES!<333

Idag i skolan hade vi på förmiddan matteolympiad och sen kollade hela enheten på film :) haha det spårade ur totalt alla kasta godis och chips överallt xD Men de va kul :D fasst lärarna sa att vi aldrig skulle få se film sådär igen :/ oops :P
Vi kollade på "slumdog millionaire" den är säkert bra haha men vi där bak såg typ inget så jag har ingen aning för dom prata mkt indiska och vi såg inte texten så :/

Imorn är det iaf jul avslutning! :D :D<33 Men nu ska jag gå.. 

bajs bajs <33


Gaaah! jag dör!

aja hejdå!


Kommentarer
Postat av: emma

JAG LÄSER :D <3333333333

2009-12-17 @ 21:47:06
URL: http://eemmaemmaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0