Jullov -Lördag! :D

Hej hej bloggen! :D

Vad har ni hafft för er denna lördag?

Själv har jag varit hos emma nu på morgonen(sov där igår) och nu sitter jag hemma och gör inte alls mkt.

Igår: Igår var jag hemma hos adam med emma linnea och jimmi, vi kollade på skräckis sen körde vi nått mario spel haha kul kul jag sög(såklart -.-) Sen efter filmen drog vi hem till emma och sov över där. Vi kollade på "The children" haha filmen va ganska obehaglig men inte direckt läskig. Jimmi va skit rädd haha :P

Det var min kväll kortfattat ;)

Idag: Aa idag så vakna jag somsagt hos emma och åt fruckost och så sen så gick jag hem. Och nu har jag suttit vid datan typ sen dess (NOLIFER!!!!)

Ikväll?: Vad händer ikväll då? men jag vet inte gud! nej skojja nej men jag vet inte, ut? hemma? ut? Jag får se helt enkelt ;)


Trailern ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0