Lucia ;)

Hiiiiiiiiii everyone! :D

hur har eran lucia varit? :D

Min var såhär: Jag gick upp vid tio och hoppa in i duschen, sen så klädde jag på mig och så för jag och Bebis<3 skulle till vby. Så jag fixa mig sen kom emma hit sen så åkte vi :D Vi gick runt i olika affärer och sen så åt vi på donken, vi skämmde ut oss hela tiden typ :P vi satt och lipa åt ett litet barn som glodde och då titta dens föräldrar på oss :P Sen också när jag skulle beställa fick jag världens skrattanfall fråga inte varför :S men jag fick iaf skrattanfall vilket ledde till att jag inte kunde säga Mc Feast normalt så hon i kassan fatta ingenting xD emma beställde åt mig ist ;) sen så åt vi och som sagt lipa åt massa småbarn :P sen skulle jag köpa varsin mc flurry åt oss och då gick jag ner till kassan och i kön fick jag skrattanfall igen(!) :S asså jag fattar inte jag baar börja skratta och jag stod helt själv och folk runt mig måsste trott att jag va lite störd haha xD
Sen efter vi ätit gick vi och kolla i fler butiker, vi mötte clara och hennes mamma hälsa på dom sen gick vi till lagerhouse :D Och åter igen gjorde vi bort oss eller kanske mer jag :P de hängde dusch draperier på väggen i massa färger asså så folk kan se vilken man vill ha och så, så jag och emma trasslade oss in i dom och va där inne hhaha och då går emma ut men det märker inte jag så jag står själv och ba: emma? hallå? jag hittar inte ut! emma vart e du svara mig!? och sen när jag trasslar mig ur står en gubbe och skrattar åt mig så jag hoppar in bland draperierna igen och försöker hitta emma och efter ett tag märker jag att hon inte e där så jag trasslar mig ur och mitt hår är elektriskt till 100! xD står rakt upp och i hela ansiktet :P emma sitter bakom en hylla och garvar ihjäl sig åt mig för jag hade stått där inne helt själv och snackat (asså de va roligare om man var där ;P)

Aja sen så åkte vi hem och nu e jag hemma de var väll mest det :P

Ha en fortsatt bra Lucia och tredje advent! :D<33

Peace out home dogs! ;)<33
(bilder från idag kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0